Firemní akce

Můžete se zcela oddat své práci

- my se postaráme o veškerý servis a zázemí. K dispozici máme 4 jednací salonky. Největší sál o rozměru 106m² umožňuje uspořádání velké konference, firemní prezentace nebo meetingu i pro 80 hostů. Další salonky slouží pro různé typy školení, pracovní schůzky nebo výběrová řízení. Školení poskytujeme již 18 let a za tu dobu jsme se hodně naučili. Pečovat o zdar Vaší akce bude dostatečný počet personálu. Diskrétnost je samozřejmostí.

 

Průběh standardní firemní akce

Ve školící místnosti můžete využít jeden z našich čtyř dataprojektorů, připraveny budou flipcharty, papíry, fixy, prodlužovací kabely nebo další zařízení dle Vašich požadavků. V největším sále je možnost ozvučení. Bezdrátové připojení k internetu ve standardu wi-fi je dostupné v celém areálu.

Přímo do jednacího salonku připravíme coffeebreak a ten bude k dispozici po celou dobu školení. CB obsahuje kávu, čaje, minerálky, džusy, koláče a ovoce. Účtujeme skutečně zkonzumované nápoje z coffeebreaku.

Obědy a večeře podáváme v hotelové restauraci. Postaráme se, aby servis jídel nebyl zdržením.

Při vícedenních akcích můžeme hostům po večeři vyhradit salonek nebo část restaurace ke společnému posezení - možná té nejúčinnější teambuldingové aktivitě. Pro větší akce pak rádi připravíme kompletní společenský večer se servisem večeře formou rautu, řízenou degustací vína přímo vinařem, živou hudbou.

 

Orientační ceník

Jednodenní akce s účastí 15 osob od 500,-Kč za osobu / pronájem místnosti, celodenní coffeebreak, oběd

Dvoudenní akce s účastí 15 osob od 1800,-Kč za osobu / pronájem místnosti 2 dny, nocleh se snídaní ve dvoulůžkovém pokoji, celodenní coffeebreak po oba dny, 2 x oběd, večeře. V částce není jen případná konzumace nápojů po večeři.

Obraťte se na nás s nezávaznou poptávkou, rádi zpracujeme cenovou nabídku přímo pro Vaši akci.